marți, 11 august 2020

Mogosa sau Everest?

Salutare oameni buni,


 "Conceptul de Everesting este unul simplu dar brutal în același timp. Ai nevoie de o pantă pe care să o urci de atâtea ori până când atingi un total de 8848 de metri, altitudinea vârfului Everest
Pârtia Suior/Mogoșa urcata de 17 ori,până pe Vârful Mogoșa, e Everestul tău, aproximativ 80 km cu 8848 metri altitudine urcată și 8848 metri altitudine coborâtă.
Începem sâmbătă 22 august ora 9 și asiguram suport și cronometrare pe vârful Mogoșa până cel târziu duminică 23 august ora 9.00
Vom face un clasament pentru toți participanții cu condiția să ajungă cel puțin o dată în vârf."

asta spune Sebastian Butcovan pe pagina lui de facebook si nu m am putut abtine sa nu promovez cum pot si eu acest eveniment.

 Este la prima editie si omul acesta face eforturi supraomenesti sa fie totul ca la carte. Cei interesati sigur vor lua legatura cu Sebi pe pagina lui de facebook pentru mai multe detalii si inscriere. 

Nu stiu cat ma tin picioarele, dar sigur o urcare vreau si eu, nu de alta dar imi doresc o medalie de participare . Asta ca sa fiu sincer pana la capat.😊


Sa ne vedem sanatosi intr un numar cat mai mare.


Felicitari Sebastian Butcovan.


piesa de astazi este :


 https://www.youtube.com/watch?v=KzTMN-S1tbs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atunci cand bati la portile raiului...

 Rar mi-a fost dat sa imi fie atat de greu intr-o cursa de alergat pe munte. Rodnei Ski Race de anul acesta mi-a intins corzile sufletului l...