duminică, 23 august 2020

4 din 50

Buna ziua tuturor,

A luat sfarsit prima editie a fabulosului eveniment Mogosa Everesting organizat exemplar de Sebastian Butcovan, ce a adunat la start 50 de temerari veniti din toata tara. Macar asa ne mai promovam si noi frumusetile. 

Ideea este tare faina, sa urci de la lacul Mogosa pana la statia meteo cu cele doua picioare din dotare, sa vezi peisaje ce iti taie respiratia si sa incerci sa iti pui corpul in concordanta cu natura. Si tot asa de 18 ori. Da, sa urci si sa cobori in 24 de ore de 18 ori. Incredibil de greu. Pe cuvant. Eu am reusit sa fac 3 ture complete, lucru de care sunt tare mandru. Daca nu ma credeti pe cuvant, in zilele in care aveti chef, urcati si voi. Veti descoperii o lume noua, linistita, curata si plina de viata.

4 din cei 50 de participanti au reusit sa faca evenimentul posibil. au urcat si coborat de 18 ori acest traseu, demonstrand ca atunci cand nu mai poti, tot mai poti putin.

Locul 4 -- Arthur Tukacs cu 22 ore si 23 minute

Locul 3 -- Adrian Toma cu 20 ore si 22 minute

Locul 2 -- Florin Stan cu 19 ore si 40 minute

Locul 1 -- Mikia Andy cu 17 ore si 54 minute

Se cuvin felicitari si multa admiratie acestor oameni. Au demonstrat o conditie fizica si un mental extraordinar. Bravo, domnilor, jos palaria.

Mult respect tuturor participantilor, sanatate si putere, sper sa ne intalnimsi la alte concursuri sau poate pe poteci de munte sau piste de alergare.

Felicitari prietenului meu Felix care a reusit sa faca 4 ture complete, si probabil daca nu eram eu flamand ar fi facut - o si pe a 5-a.

Ca si echipament am folosit pantofi sport Columbia, pantaloni scurti si tricou specifice activitatilor in aer liber, ciorapi de compresie primiti cadou de la Mircea Grumaz ( multumesc frumos), ceas Suunto Spartan, iar ca si alimentatie batoane proyrice, geluri si muuuuulta apa.


La final, felicitari organizatorilor - Sebi Butcovan-, tuturor sponsorilor si voluntarilor care au facut posibil acest eveniment. MAi multe detalii si poze gasiti pe pagina organizatorului evenimentului, aici :


https://www.facebook.com/sebastian.butcovan


Pun si eu aici cateva poze facute in timpce participam la eveniment, poate va inspira 😊






piesa de astazi :  https://www.youtube.com/watch?v=Ckom3gf57Yw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atunci cand bati la portile raiului...

 Rar mi-a fost dat sa imi fie atat de greu intr-o cursa de alergat pe munte. Rodnei Ski Race de anul acesta mi-a intins corzile sufletului l...