miercuri, 26 august 2020

Dupa trei zile...

 Hellou,


Au trecut trei zile de la #mogosaeveresting si astern cateva randuri la rece, asta inseamna ca mi a placut mult evenimentul, iar eu mi-am cucerit Everestul. Faptul ca inca se vorbeste prin urbe la superlativ despre eveniment e un lucru imbucurator, iar anul viitor sper sa aduca si mai multi oameni la start, merita.

Un cuvant aparte pentru cei care au terminat acesta cursa, o plecaciune si respect. Am vazut atata determinare si forta, incapatanare in sensul bun al cuvantului si o rezistenta fizica cum nu am crezut sa existe. Rar mi-a fost dat sa vad.

Inca ma dor picioarele, am avut o fabra musculara teribila, dar zambesc, ceea ce e de bine. Sigur ca m-am reindragostit de munte si promit sa mai urc. Sper sa pot 😃

Ca si participant, le multumesc tuturor implicati, organizatorului si sponsorilor, voluntari si fotografi, toti au facut o treaba minunata. Sincere felicitari. 

Detalii, clasamente, informatii, toate le gasiti aici:

https://www.facebook.com/sebastian.butcovan

La final, las si eu niste poze aici, poate va fac pofta de munte 
























La finl, ca de obicei, compilatia  zilei


 https://www.youtube.com/watch?v=te3df3sfTrE


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atunci cand bati la portile raiului...

 Rar mi-a fost dat sa imi fie atat de greu intr-o cursa de alergat pe munte. Rodnei Ski Race de anul acesta mi-a intins corzile sufletului l...