vineri, 14 august 2020

Mogoșa Everesting

Salutare tuturor,



Asa cum majoritatea dintre voi stiti, urmeaza un eveniment super fain pentru oamenii pasionati de miscare si natura organizat de Sebastian Butcovan despre care aveti informatii aici:

https://www.facebook.com/events/3486541144700342/

Ca sa am habar de ce inseamna o asemenea proba, am facut o urcare si o coborare pe traseul de concurs, incarcand astfel sa imi pun la incercare plamanii. Am reusit cu brio, abia astept concursul, poate reusesc doua sau trei urcari. 

Cateva repere din concurs gasiti in randurile de mai jos, iar timp de inscriere mai este 😙 

Fără taxă de participare. Ediție pilot, participare limitată la condițiile actuale.

✅ Start decalat. Fiecare concurent va lua startul la 20 secunde distanță pentru a asigura distanțarea
✅ Două puncte de control. Unul jos la lac, unul sus în vârf.
✅ Self sufficient. Fiecare își asigură nutriția. Se pot lăsa pachete individuale la punctele de control de la baza partiei/lac, respectiv Vârful Mogoșa.
✅ Va fi apă de izvor în ambele puncte de control de la baza respectiv Vârful Mogoșa. Fiecare trebuie să aibă propriul recipient pentru apă, bidon, flask, pahar.
✅ Bețele sunt permise
✅ Clasamentul se va face in funcție de câți metri a urcat fiecare participant in interval de timp. Va figura în clasament fiecare participant care a făcut cel puțin o urcare pe vârful Mogoșa și o coborâre înapoi la lacul Mogoșa.
✅ Fiecare participant va primi diploma in format electronic, cu diferența de nivel cumulată, timpul și poziția în clasament.

Am facut cateva poze, poate va conving sa participati :












 



Piesa pentru astazi este :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atunci cand bati la portile raiului...

 Rar mi-a fost dat sa imi fie atat de greu intr-o cursa de alergat pe munte. Rodnei Ski Race de anul acesta mi-a intins corzile sufletului l...