miercuri, 30 martie 2022

Assoc. Drumul Maramuresului. Legal Half Maraton

 Hello,

Au trecut cateva zile de cand am reusit sa alerg inca un semimaraton. De data aceasta in Bucuresti, in zona Unirii,cu start din fata Tribunalului Bucuresti. O atmosfera incredibila, oameni deosebiti la start si o organizare fantastica. M-am simtit bine, mai vreau astfel de experiente.

Drumul pana la Bucuresti a fost frumos, cazarea la Complex National Lia Manoliu superba, Intalnirea cu prietenii din capitala, binevenita. Vizita la Restaurantul Chinezesc , cautarea unui loc de parcare in zona Herastrau si apoi ,dupa cursa, un desert de La Placinte, si un pranz la Restaurantul Mexican au facut sejurul de neuitat.




Împreună cu partenerii de la Asociatia ASSOC și Drumul Maramuresului, am inițiat un demers unic în Maramureș, amenajarea unei porțiuni din traseu (pentru început) adaptată și pentru persoanelor cu dizabilități, astfel încât și cei care au deficiențe fizice sau psihice să se poată bucura de natură și de frumuseștea peisajelor noastre.
Susține și tu această inițiativă cu o #donație.

CONT: RO67 RNCB 0182 0341 2867 0040
Beneficiar: Asociația ASSOC
Mențiune: Maraton.

Am reusit sa alerg 21.01 km in 1.55. 25 cu un pace de 05.30. Sunt bucuros si fericit pentru acest rezultat, este exact ceea ce mi-am dorit inainte de start.

Le multumesc tuturor celor care au donat deja si sunt increzator ca incet, se vor strange banutii necesari finalizarii acestui proiect.
Un cuvant aparte pentru Merasport, unic importator Hummel in Romania, sponsorul meu tehnic. Echipamentul folosit, incredibil. Multumesc frumos, Razvan.


Cafeaua de la Narcoffe intotdeauna perfecta, Bobi Dale un prieten de suflet, UAC EUROPE, multumesc pentru implicare, iar pentru agentia de publicitate Inside Media care imprimat tricoul HUMMEL cu care am alergat, o sincera strangere de mana.





Drumul spre casa mai dulce decat oricand, somnul de acasa fiind scurt si odihnitor. Un gand aparte pentru prietenii mei care m-au sustinut incredibil in acest demers, iar pentru Mass Media care a promovat acest eveniment un sincer si mare mare MULTUMESC.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atunci cand bati la portile raiului...

 Rar mi-a fost dat sa imi fie atat de greu intr-o cursa de alergat pe munte. Rodnei Ski Race de anul acesta mi-a intins corzile sufletului l...