luni, 8 noiembrie 2021

Am fost. Am alergat. M-am simtit foarte bine .

 Hellou,

Inca de cand am inceput sa alerg cat de cat, mi-am dorit oarecum, in masura posibilitatilor, sa particip la  un semimaraton consacrat. Primul pe care mi-au cazut ochii a fost Wizz Air Marathon Cluj Napoca. Se intampla asta undeva in debutul anului de gratie 2020. Zis si facut. M-am inscris, desi nu alergasem niciodata in viata mea 21 km. Acum imi dau seama ca am fost putin inconstient, dar asta nu se intampla pentru prima oara :). A venit insa pandemia cauzata de Covid 19 si toate planurile s-au dat peste cap. In octombrie anul trecut am alergat marathonul virtual, dar ...nu se compara cu o competitie adevarata.



Pentru ca a fost primul concurs de alergat  la care m-am inscris vreodata, evident ca mi -am dorit sa il si alerg, asa ca iata, noiembrie 2021 mi-a dat sansa sa o pot face. 



Desi nu am avut posibilitatea sa m antrenez asa cum trebuie, lipsind din motive bine intemeiate o saptamana din oras ( fiind la pescuit pe Cetariu ), am alergat cativa km in saptamana premergatoare in parcul municipal. Avand oarecum si ceva baza din antenamentele precedente si o motivatie tare faina, am zis totusi ca nu o fi un capat de tara de alerg din nou 21 km.

Anna Peride a cautat o cazare si a gasit ditamai apartamentul in buricul Clujului, cu de toate. Frumis din cale afara, cald, primitor, cu un design deosebit, cu pisici in geam si bucurie in suflet. 

Sebi Butcovan ne-a cules sambata pe toti, ne-a imbarcat in cele mai bune conditii si impreuna am ajuns in Cluj dupa evidenta pauza de hidratare de la benzinaria din Dej 😅

Vizita la magazinul Sport Guru ( fabulos magazin, fie vorba intre noi ), o pizza tare buna servita intr-un loc retras, o gura de palinca buna si ...cazare. 



Seara faina tare, cu povesti , cu ciocolata ( multumim Emilia si Ana Viviana ), discutii cu Sebi despre cursa de a doua zi. Multumesc tare mult pentru sfaturi si pentru prietenie. Somn intr-un final, dupa dusul de noapte buna.

Trezit la ora 07.00, baut cafea si luat mic dejun specific. Carla a adus de toate, asa ca am putut manca exact ce trebuie: paine prajita, unt, miere de albine si banane de la Ana Viviana 😏

Am ajuns la Cluj Arena undeva in jurul oreo 09.00, startul fiind la ora 10.15. Lasat bagaje la garderoba, intalnit si salutat cu diversi alergatori, incalzirea de rigoare, emotiile din startul concursului si ...go.

mi-am dorit atre mult sa incerc sa alerg acest concurs sub 2 ore, desi mi se parea foarte putin realizabil, dar aveam nevoie totusi de o motivatie. 

Am reusit mai mult decat mi-am propus, facand una dintre cele mai bune curse ale mele, relaxat, chill, cu muzica buna in casti si cu ambitie si determinare. M-am incadrat in fiecare dintre cei 21,5 km in 5 minn si ceva secunde, netrecand niciodata bariera celor 6 min/km. Nu as fi crezut ca reusesc asta, dar sunt tare multumit. Am alergat 21, 48 km in 1;55;21 si avand 5;22 /km. Pentru mine este un timp tare bun si datator de motivatie pentru antrenamentele si concursurile viitoare.



Am alergat cu adidasi Altra Rivera, pantaloni scurti Hummel, un tricou cu maneca lunga RANZON , ceas SUUNTO. Un echipament bun fara de care nu as fi reusit sa imi ating limitele.



Eu cand alerg un semimaraton...in primii 10 km ma bucur de alergat, urmatorii 5 km vorbesc cu divinitatea, in intervalul 15 - 18 km ma intreb daca reusesc sa il duc la bun sfarsit, apoi ma chinui sa pun picior in fata celuilalt, iar in ultimul km ma gandesc ca as mai putea totusi alerga.

Asa a fost si acum, mi-a fost greu tare undeva aproape de km 18, dar cu ajutorul bunului Dumnezeu am reusit sa termin asa cum nu as fi crezut la inceput.

Poze de final, bucurie pentru rezultat, discutat cu cei din Runforyourlife despre cursa, felicitari reciproce, dat mana cu multi alergatori din Baia Mare prezenti la eveniment. 

Multumesc tare frumos pentru poze si bucurie, Marius Muresan. Esti un om tare fain, poate ne vedem intr-o zi si bem o cafea la Narcoffe. Am auzit ca e cea mai buna cafea din oras. 

Multumesc frumos Razvan Pop si Merasport pentru incredibilul echipament Hummel pus la disppozitie, m-am simtit intr-adevar ca un sportiv de 20 ani 😀, desi am aproape 25 😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Sebi Butcovan a reusit din nou sa ne faca mandri, reusind locul 1 la categorie alergand incredibil un maraton, adica 42,97 km in 3;06;35. Fabulos. Felicitari si calde strangeri de mana.

la intoarcere, oprire La Varzarie in Cluj, un loc frumos cu o mancare buna buna buna si preturi mai mult decat decente.

Multumesc Runforyourlife ca m-ati primit cu voi  si in acest week-end, fetelor pentru modul in care stiti sa fiti prietene, Cluj pentru oportunitate si picioarelor mele pentru rezultat 👦.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atunci cand bati la portile raiului...

 Rar mi-a fost dat sa imi fie atat de greu intr-o cursa de alergat pe munte. Rodnei Ski Race de anul acesta mi-a intins corzile sufletului l...