joi, 16 ianuarie 2020

Sport si muzica

Cele doua pasiuni ale mele....bun, mai am si altele , dar nu sunt atat de pregnante, eventual pescuitul si ciclismul, dar asta este un alt subiect, putin mai delicat . Mi - a placut intotdeauna sportul si mai tarziu am descoperit si muzica .



Asta datorita muncii in Radio ... aici pe site gasiti cateva randuri scrise special pentru perioada petrecuta prin studiouri... materiale scrise in urma cu cativa ani.

Ma pregatesc de maraton si incerc sa alerg cat de mult pot, in sala sau in aer liber, oricand imi permite timpul si organismul. Am mereu castile cu mine si nu reusesc deloc sa imi fac km propusi daca nu ascult muzica.

Ieri, mi-am uitat castile acasa, drept urmare nu am reusit sa alerg decat 6 km din cei 15 propusi. Sau eram eu putin mai lenes... cine stie.

De fiecare data cand  am sa scriu despre sport, am sa las aici si cate o piesa draga mie, cine stie, poate va place .

https://www.youtube.com/watch?v=JcekHAuHOsY

Doamne ajuta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atunci cand bati la portile raiului...

 Rar mi-a fost dat sa imi fie atat de greu intr-o cursa de alergat pe munte. Rodnei Ski Race de anul acesta mi-a intins corzile sufletului l...