luni, 27 ianuarie 2020

Primul semimaraton alergat

 Daca mi - ar fi spus cineva in urma cu un an ca am sa reusesc sa slabesc 20 de kilograme fara infometare si ca am sa reusesc sa alerg 21 de km, as fi ras in hohote si i-as fi multumit frumos pentru incredere.

In luna decembrie cand am hotarat sa particip la primul semimaraton din viata mea, alergam afara in jur de 8 km si eram multumit. Am reusit sa alerg in 26 ianuarie 2020 primul semimaraton si sunt super multumit.

Daca cei care se plimba in parc ar intelege ca sunt curate aleile pietonale si ca pista de tartan este pentru cei care alearga, ar fi perfect. Dar oameni suntem toti, pana la urma incapem cu totii .

Fiind inceput de an, foarte multa lume alearga si frecventeaza salile de fitness, la Dru Relax in perioada asta e aglomerat, dar ma bucur. Oameni de toate varstele, femei si barbati isi gasesc loc la aparate sau pe benzile de alergare. Sunt insa curios cati rezista. Niciun stress, intentia conteaza.

Pana data viitoare, nu uitati sa va inscrieti la fapte bune, un km alergat inseamna un copac plantat.

https://baiamare.run/

Piesa de astazi   https://www.youtube.com/watch?v=OyMA84-mowI

Sa ne alergam cu bine .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atunci cand bati la portile raiului...

 Rar mi-a fost dat sa imi fie atat de greu intr-o cursa de alergat pe munte. Rodnei Ski Race de anul acesta mi-a intins corzile sufletului l...